Szczegóły dotyczące gwarancji:
- Każdy produkt WOODSY objęty jest 24-miesięczną gwarancją
- Gwarancja obejmuje wady powstałe w trakcie produkcji.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dostarczenia produktu do siedziby firmy WOODSY.
- Koszty wysyłki reklamowanego produktu leżą po stronie kupującego.
- 24-miesięczną gwarancją nie są objęte paski zegarkowe oraz baterie ponieważ są to materiały, które ulegają zwykłemu zużyciu.
- Jeśli, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego, naprawa zegarka nie jest możliwa to zostanie on wymieniony na nowy zegarek o identycznych lub zbliżonych parametrach technicznych i estetycznych.
- Uprawnienia kupującego wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego obowiązują niezależnie od niniejszych zapisów.
Czego gwarancja nie obejmuje?:
- Uszkodzeń mechanicznych wynikających z użytkowania produktu (wgniecenia, zadrapania, zarysowania, złamania, stłuczone szkło) oraz wad powstałych w wyniku niepoprawnego użytkowania produktu.
- Zalania i zawilgotnienia produktu.
- Wad powstałych na skutek pozostawienia zegarka w niesprzyjających warunkach tj. wysokie/niskie ciśnienie, wysoka/niska temperatura, wysoka wilgotność, duże nasłonecznienie.
- Ścierania się zewnętrznych powłok zabezpieczających elementy drewniane produktu.
- Zużycia, wytarcia pasków lub bransolet.
- Zerwania korony zegarka w wyniku zbyt silnego operowania tym elementem.
- Uszkodzeń jakiejkolwiek części zegarka, które wynika z niewłaściwej eksploatacji produktu, braku staranności, zaniedbania w użytkowaniu za które sprzedający nie ponosi odpowiedzialności.
- Zużycia baterii
- Odszkodowania za poniesione straty i korzyści utracone w wyniku niedokładności działania lub niefunkcjonowania zegarka.
Furmularz zwrotu
Jeśli chcesz reklamować zakupiony u nas produkt lub dokonać jego zwrotu to najlepiej zrobić to z wykorzystaniem poniższego formularza.
Formularz zwortu